Accès des membres | Trouver un Groupe | English

Nouvelles/Médias

On behalf of Battlefields Council I am pleased to announce the appointment of Marcel Coudenys as Deputy Council Commissioner- Volunteer Development, effective immediately. Plus »
On behalf of Battlefields Council I am pleased to announce the appointment of Rob Shoup as Deputy Council Commissioner- Program, effective immediately. Plus »
On behalf of Battlefields Council I am pleased to announce the appointment of Tammy MacDonald as Deputy Council Commissioner- Special Events, effective immediately. Plus »
In accordance with Section 1014 of BP&P, Battlefields Council, Scouts Canada has elected three (3) voting representatives for the Scouts Canada Annual Meeting; two (2) Voting Members at Large and one (1) Youth Voting Member.    Council Voting Representatives were elected by Members through an online voting system.  Battlefields voting representatives for this year are:   Bill Kowalchyk Greg White Ashley Guay   Plus »
On behalf of Battlefields Council I am pleased to announce the appointment of Brandon Hagadorn as Area Commissioner for St. Catharines Area, effective immediately. Plus »
On behalf of Battlefields Council I am pleased to announce the appointment of Sandra Kellar as Incoming Area Commissioner for Brant Area. Plus »
On behalf of Battlefields Council I am pleased to announce the appointment of Larry Chrysler as Deputy Council Commissioner- Safe Scouting, effective immediately. Plus »

Nouvelles

Scouts Canada, l’organisation jeunesse la plus importante au pays, offre des programmes stimulants pour les garçons et les filles âgés de 5 à 26 ans dans des milliers de groupes répartis dans la plupart des villes du Canada.

S'inscrire aux Scouts Bénévoles Faire un don Mises à jour par courriel

Hang On - Refreshing Form Data ...